• Duplikat legitymacji

    • 2024/25

      Dla nowych uczniów, którzy zostali zapisani do szkoły od 1 września 2024 r. należy dodać zdjęcie w systemie - instrukcja poniżej (E-legitymacje).

       

      Do wydania duplikatu legitymacji szkolnej dołącza się:

      •    pisemny wniosek (do pobrania poniżej),
      •    aktualne zdjęcie - dodane w systemie
      •    dowód wpłaty na kwotę 9,00 zł (Nr konta: 60 1020 2892 0000 5602 0590 7060).

    • Duplikat świadectw

    • Osoba zainteresowana wydaniem duplikatu świadectwa składa w sekretariacie szkoły pisemny wniosek o wydanie duplikatu świadectwa z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat oraz określeniem:

      •    rodzaju świadectwa (ukończenia szkoły / klasy),
      •    roku ukończenia szkoły / klasy,
      •    dowód wpłaty na kwotę 26,00 zł (Nr konta: 60 1020 2892 0000 5602 0590 7060).

  • Zgodnie z art. 26, pkt. 3* Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. 2010, Nr 97, poz. 624 z późn. zm.), w związku z załącznikiem (część II - Wydanie zaświadczenia, punkty 5 i 7) do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2006, Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 107 im. Tadeusza Boya Żeleńskiego w Krakowie
      • (12) 633 07 14
      • (12) 416 32 40
      • ul. Zdrowa 6,
        31-216 Kraków,
        Poland
      • poniedziałek, wtorek, środa, piątek 7:30 - 14:30
        czwartek - dzień kancelaryjny, bez przyjmowania stron

        W okresie wakacyjnym sekretariat czynny 9.00 - 13.00
    • Logowanie